ARTONDE NOVEMBER

Nu till ett lite trevligare inlägg..
Som sagt så gick jag över till ilike igår, och idag efter att vi gjort svenska nationella som gick sådär, så gick vi på stan, vi besökte DIVA och ZOTANO och gjorde deal med dem. Så nu händer det grejer ;-) Skitkul, verkligen!
Vi har möte med Robert imorgon.. Spännande ;-) Sen är det bara att sätta igång och tillverka fler armband.
Glöm inte bort; ilikeuf.blogg.se

Just nu väntar jag på att Jessica ska komma till mig. Kvällens planer var egentligen att träna, men tur som jag har så har jag fått ont i halsen IGEN. Jag är inte förvånad, jag med min vanliga tur.. Men kanske blir en promenad iallfall och sen ska jag bara dricka en massa té med honung i. Vill bara slippa det här, är så less.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0