BED TIME

Bloggen är lite omgjord nu, men den är inte färdig än. Amanda min kära vän fixar :)
Thanks for that!

Så vad har jag gjort ikväll? Ingenting. Varit hemma hela dagen/kvällen för mig själv, har tänkt massor och kommit fram till en del saker. Samtidigt har jag haft jävligt tråkigt så tackar gudarna för tv och dator ;-) Men imorgon är det en ny dag, en dag med med min olivia, ska mysa som bara den :) Äta gott och bara ta hand om varandra, prata om alla våra jävla problem haha. Och självklart ska vi prata om thailand ;)
8 veckor och fyra dagar kvar tills vi åker till paradiset. Avis? :)

Nu blir det en film och sen nanna kudde, sleep tight folks!

du får inte knacka på min dörr om du inte är beredd att komma in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0