EN LISTA FÖR OVANLIGHETENS SKULL

Vad skulle du helst heta?
Alicia tycker jag är riktigt fint.

Vilka andra namn tänkte dina föräldrar döpa dig till?
Minns inte och kan inte fråga dom nu, men Erika var ett ganska säkert kort för dem.

Vad får du flest komplimanger för?
Mitt hår kanske?

Känner du någon med samma födelsedag som du?
Jo min vän christian, soulmate :)

Har du glasögon eller linser?
Nope.

Favoritämne i skolan?
eeeeh, räknas APUn? isåfall den.

Vilka konserter har du varit på?
Beyonce är väl den största(och bästa!!), sen massa småkonserter med mindre artister.

Vad längtar du mest till just nu?
Julafton, sommaren, studenten, utlandsresa, JOHANNA och alla kära i nyköping!

Tror du på att jorden går under år 2012?
njaaaee. men man kan aldrig vara säker!?

Vad äter du inte och vad lyssnar du inte på?
Jag äter inte sushi och leverbiff och såna grejer va!
Jag lyssnar inte på klassisk musik, opera osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0