FÖDELSEDAGSFIRANDE OCH MYS HOS WÅRELL

Efter den goda födelsedagsmiddagen som var tacopaj så blev det lite prat, presentöppning osv, sedan skulle tjejerna iväg på fest på skurholmen vilket jag banga på, istället for jag till Erica och gänget, där blev det mys, hann se lite idol och så har vi flummat på som man alltid gör med systrarna Wårell. Jag har haft en bra start på helgen och ser framemot att vara med mina bodengrabbar imorgon, dom är så goa ;D Och tjejerna är också med så vi blir ett helt gäng samlat, precis som förut :) Myspys! Men innan jag ska mysa med mina favoriter så ska jag jobba från 12-16.. Ses på VILA? Kom och shoppa loss ;-)

Så nu får john blund ta över.
Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0