I LIKE UF

Idag har saker och ting ändrats lite, jag har bytt UF grupp så nu kommer jag tillverka armband och sälja tillsammans med Amanda och Antonia, känns jätte bra, måste bara komma in i gruppen och få ett grepp om allting men det gör jag nog fort :-) Det är riktigt snygga armband så tycker ni ska kika in på bloggen ilikeuf.blogg.se!

åh idag är man verkligen trött.. Skönt att ha gjort bort svenska muntliga, hur det gick det får vi se.. Min lärare är nämligen inte så generös när det gäller betyg! Imorgon är det dags för  nationella-skriftliga, hoppas det går bra :)

pusskram



Kommentarer
Postat av: Fia

Du är både ful och äcklig din fitt fitta. Så jävla fetto, slår man upp order äcklig i en ordlista så komemr det upp en bild på dej där.

2009-11-17 @ 17:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0