IDIOTER FINNS DET GOTT OM

Nu är det såhär att någon idiot har varit och kommenterat på Julias blogg, till er som sett det så kan jag säga att det INTE är JAG som har gjort det, utan någon idiot som har använt mitt namn och min bloggadress. Jag förstår mig inte på en del människor? Jag skulle aldrig skriva något sånt som den människan gjorde, att hon var en fitta och vafan det nu var. herregud.. Vad händer med världen? Tur att jag fick veta det så jag kan informera julia om att det inte är jag. Vafan folk blev helt chockade och fattade inte vad som hänt med mig, tur nog så trodde dem inte att det var jag!

Fick en sån här kommentar igår:

Postat av: Fia
Du är både ful och äcklig din fitt fitta. Så jävla fetto, slår man upp order äcklig i en ordlista så komemr det upp en bild på dej där.

Säkert samma person som jävlas. Så jag säger bara till dig, skaffa dig ett liv och sluta störa dig på andras. Du får tycka att jag är ful, fet och äcklig, jag tar inte åt mig det minsta. Tror bestämt att det är du som är det eftersom du inte ens vågar stå för vem du är. Brist på självkänsla har du, om du mår bra av att slänga ut såna kommentarer för att höja dig själv. Tycker det är skrattretande..

Kommentarer
Postat av: Tess

Vem nu denna människa är som kan vara så förbannat dum i huvudet som skriver något sånt till dig, kan ju inte vara frisk för fem öre. För ALLA vet att du är inte något av det hon skriver, du är underbar, sjukt vacker och du är mån om alla dina nära och kära.



Allt sån skit är bara ren och skär avundsjuka! och människor som håller på så är ingenting värda inte i mina ögon.



Fortsätt vara stark och stå på dig Erika! : )

2009-11-19 @ 13:36:44
Postat av: Linda

Shit alltså. Är ju nästan så man kan börja undra hur gammal människan i fråga är... Hemskt moget skrivet.

2009-11-19 @ 20:51:16
URL: http://liiindur.blogg.se/
Postat av: Linn

som du säger, idioter finns det överallt! tyvärr.. jag är så glad att du inte tar åt dig, för som sagt. vissa mår bra av att trycka ner andra, och dom ska man hålla sig ifrån, låångt ifrån , som jag brukar säga. man ska umgås med dom som ger en energi, inte dom som tar din energi . PUSS

2009-11-20 @ 11:50:27
URL: http://ojbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0