I'M SO HAPPY I'VE GOT YOU

Jag är så avundsjuk på pappa och annacarin som far till nyköping ikväll, det innebär att dem ska få träffa min underbara syster och bror, och min underbara systerdotter och systerson Tessan och David. Själv sitter man hemma med halsont.. Åh hade velat följa så gärna, saknar dem där nere så himla mycket. Men samtidigt är det ju kul för pappa och annacarin, men roligare om jag var med ;-) men thailand om cirka 6 veckor, TIDEN GÅR SNABBT... Nyss var det ju två månader, he-he-he. åh längtar :)





Nu vill jag att halsen ska bli bra, är för jävla less. Trodde jag skulle slippa dethär när jag tog bort mina halsmandlar men TYDLIGEN INTE. Aja, nu ska jag bli lite gladare och umgås med jessica & co :-)
Ha en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag är lika avis som dig, men vi måste fara dit snart.

2009-11-19 @ 22:15:28
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0