INGEN ÄR PERFEKT

Jag vill bara spy på de människor som bara kan säga vad fan som helst, till vem som helst! Jag förstår mig inte på de som INTE har någon respekt alls för andra människor och tror själv att dem är störst, bäst och vackrast. Vissa verkar inte ta uttrycket "INGEN ÄR PERFEKT" på allvar. Jag gör då det, för jag vet att det är så. Alla har sina brister, men det hör till livet. Så det här med att döma människor.. Vad tjänar man på det? Visst, jag erkänner, många gånger har man haft fel uppfattning om människor som man inte känner, men det beror ju på saker man får höra på annat håll som man oftast dumt nog tror på. Sen när man lär känna personen visar den sig vara en helt annan. Jag blir så less på folk som kollar snett och beter sig omoget mot mig, för vet ni vad.. Jag är inte farlig, jag är en person som älskar mina nära och kära, är någon annan ledsen så känner jag med dem. Mina vänner och familj är det viktigaste och jag skulle dö för deras skull. Mobbing och sån skit finns inte i min värld och jag blir förbannad när människor trycker ner andra för att höja sig själv. Nä fyfan, jag håller avstånd från såna människor hädanefter. Sluta upp med fördomar, alla har lika värde!

Kommentarer
Postat av: hannnad

Bra sagt!

2009-11-16 @ 22:31:15
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Helena

Ja, du är världens finaste människa! <3

2009-11-17 @ 15:38:54
URL: http://helenagpersson.blogg.se/
Postat av: clara

ååååååå äntligen någon som faktiskt förstår innebörden av hur man ska vara som människa! Jag håller med dig till 1000! Även om man har nån fördom ibland så finns det ingen anledning till att öppna munnen och jämt säga vad man tycker å tänker om det är dåligt.. Vad glad jag blev att du skrivit sådär! Det bevisar att det finns fina människor här i världen :) Det bevisar att du är mogen och att du förstår!! TACK! :) hah.. Kramar fin

2009-11-21 @ 21:10:00
URL: http://clarawiktorsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0