OUT OF REACH


Bild från i somras, på mig och hellis ;-*

Gårdagen var lugn med olivia och helena, vi drack vin och prata om allt möjligt, skrattade och käka gotta :) En välbehövlig kväll. Ikväll tar jag det också lugnt.

MEN.. Jag är så less på att det inte blir en thailandsresa, det tar emot att säga att vi måste avboka den, känns förjävligt. För jag behövde verkligen denna resa nu, i åtta månader har man räknat ner, när det är fem veckor kvar då blir den inställd. Kan ni förstå hur jag känner då? tom på ord.....


Kommentarer
Postat av: clara

:( usch va hemskt.... tråkigt att du/ni inte ska åka dit då :(... fy va jobbigt..

2009-11-22 @ 22:42:01
URL: http://clarawiktorsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0