TJOGOTREDJE NOVEMBER

Äntligen hemma efter en lååång skoldag. Idrott sista lektionen(som alltid) och idag hade vi klättring, det var lite läskigt, men det gick ändå bra :) Sen körde vi lite mage & rygg övningar, det gillas!

Idag blir det lugna puckar, min fot är mycket bättre och har inte ont i halsen längre, äntligen! Lite tur i all denna otur. Det kommer alltid nå gott ur det onda, oftast iallafall :) Planerna för jullovet om det nu inte blir thailand med anita och urre istället(om vi har tur!!), då blir det sthockholm och en massa shopping under mellandagsrean och självklart en sväng till nyköping, till alla nära och kära! Men till veckan får vi veta hur det blir..  Självklart lockar ju thailand mest, men jag är glad om jag får träffa min familj i söder också! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0