TJUGOFEMTE NOVEMBER

Åh julkonserten var bra, dem sjöng så himla fint och måns var riktigt snygg ;-) Sen var det en sån julstämning och när Shirley Clamp sjöng "O helga natt" så kom det en och annan tår! Toppen kväll var det verkligen och snygga naglar har jag också ;-) Det tog ett tag att göra dem, men det var det värt! Natta var superduktig :)

Tyvärr hade varken jag eller syrran kamera med oss så det blev inga bilder förutom med min kassa telefon... Så inget att se med andra ord! Nu är jag trött efter denna dag så ska bli skönt att kramas med kudden, sen imorgon ska jag upp med tuppen för en långpromenad med vickepicke!



åh mysiga julkänsla

Kommentarer
Postat av: hannnad

Hörru erica, hur trött är du egentligen? ;) Din rubrik.. "25 DECEMBER" ;D

2009-11-25 @ 23:34:04
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: Linda

Ta det nu lugnt med gamle Ganjaman, han är gammal och sliten! ;)

2009-11-26 @ 21:10:52
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0