VINST FÖR LULEÅ!

Nu har jag precis kommit hem från hockeyn! Luleå mötte HV71 som leder serien. LULEÅ TOG HEM SEGERN(såklart) MED 5-3, riktigt spännande match och den sluta ju som den skulle göra ;) Med en seger!

När vi sätter oss i bilen, glada över vinsten så ringer vanessa och helle mig, dom är på pink så jag får höra "Who knew & Don't let me get me"! Fyfan vad avis jag är, ville också vara där. Pink om någon är ju en grym artist!
Hoppas flickorna har riktigt skoj där. Jag skulle gärna vrida tillbaka klockan då jag såg beyonce, det var magiskt! Men om hon kommer igen, så är jag där, belive me! ;-)


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Hon var skitbra :) Åh vill också se Beyonceeee..! Kram

2009-11-14 @ 00:51:01
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0