WATCH AND LEARN

Det blev ingen PSI och det blev ingen vinst för luleå heller :/ och ja, det sög ju.
Men bättre lycka nästa gång(?) Vi får hoppas på det!

åh nu ska ni få höra vad jag ska göra imorgon, har fullspäckat schema :)
09.00-13.00(?) - Vara nagelmodell åt natta, dvs jag får skitsnygga naglar helt gratis :)
13.00-18.30 - APU på vila.
19.00 - (?) - Julkonserten med syrran, där sonja alden, måns zelmerlöv & co showar!
Och sen blir det sleepover i stan, det blir en promenad och massa mys med min älskade syster!

Så morgondagen blir en fin dag :)
Nu ska jag kramas med kudden, den sviker mig aldrig ;-*


som vi säger, det är vi mot världen ;-* i vått och torrt!


Kommentarer
Postat av: Emilia

alltid du & jag <3

2009-11-25 @ 15:09:07
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0