ÅTTONDE OKTOBER

Dagen har gått så sjukt långsamt, knappt nå folk på VILA idag, så det har inte funnits så mycket att göra. Jobbade dessutom 12-19, så är rätt seg. Blir väl att tvätta av sig och sen bädda ner sig! Det blir en promenad med stavar imorgon på idrotten, ME LIKE! Det är bra förbränning :-) Och efter dessa promenader jag har gått så har det börja visa lite resultat, men bara lite. Mer ska det bli, pepp till tusen :-)

Imorgon är det fredag vilket känns helt wonderful. Är bjuden på middag hos gab som fyllde år i tisdags, så ska vara med tjejerna från klassen, himla kul. Händer inte ofta :) Så det ser jag framemot!

Nu ska jag göra mig redo för sängen, godnatt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0