ERICA IN ACTION

Fan vilket klantarsle man är. Först och främst så kommer jag på att OJ JAG GLÖMDE HÄMTA UPP TVÄTTEN IGÅR. Så då tänkte jag gå ner och hämta det, väl nere i tvättstugan(inte i samma trapp) så upptäcker jag att jag har fel nyckel. Nämen oj, porten är låst så då kommer jag inte ens in, försöker trycka upp dörren vilket var omöjligt, ropar "Hallåå" i hopp om att någon granne ska höra mig, men icke. Springer till issa i panik för att låna telefonen och ringa mamma(som är i kallax och ska sova), hon  blev väl inte sådär jätteglad, inte första gången jag klantar mig när det gäller nycklar. Till slut en timme efter så är jag hemma i min lägenheten efter en jävla massa gorm. Tur nog så fanns tvätten iallafall kvar, eller mina två linnen..
Tur att mina grannar har ett hjärta :)

Nu är jag iallafall hemma, skönt är det ska ni veta.
Har hunnit med en powerwalk med jessica också, nice!

Börjar tolv imorgon, me like!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, baby. Vad fin du var i lugg och visst har du blivit blondare också?:)

2009-10-06 @ 15:47:35
URL: http://cissimannberg.blogg.se/
Postat av: Cissi



Joo, men jag tänkte väl det. Det var jättefint :)

Är allt bra med dig? :) Länge sen vi hördes ju.

2009-10-06 @ 17:17:47
URL: http://cissimannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0