FJÄRDE OKTOBER

Idag är det söndag och det innebär en slödag. Så det är precis vad jag och bella gör nu, ligger i soffan och ser idol. Fast hon nöter sitt nördspel istället. Men ska snart ner i tvättstugan, inte så jätte slött ändå ;)

Min helg har varit super, fredagen var jätteskoj och igår hade jag det mys med bella. Fast kan ju inte påstå att jag var så pigg, så var väl inte sådär jätte roligt sällskap. Det gick bra att jobba igår, trots att jag var bakis och supertrött. Men förhoppningsvis så märkte inte kunderna det ;-)

Jag har många tankar inom mig just nu, det är konstigt hur det kan ändras så drastiskt.
Jag är bara väldigt förvirrad och förstår inte vad som händer, men jag faller inte tillbaka, no way.

 
 
Fyra bilder från i fredags, lånade av sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0