HAPPY HALLOWEEN

Good morning!

Nu är det dags att börja tagga inför kvällens festligheter men först blir det en dusch, sen blir det stan och förhoppningsvis hittar jag några nya skor, är i behov av det. Man kan ju inte gå i pumps på vintern?! Vilket typ är det enda jag äger.. Sad but true. Så nya skor blir det idag och lösnaglar, strumpbyxor och om jag har tur så hittar jag något snyggt till ikväll till ett rimligt pris. Får se om jag har turen på min sida idag! I hope so.

Kvällen spenderas i boden, jag och olivia far dit. Först till helle på middag, hennes berömda pizza som jag älskar! Och sen far vi till bröderna Nilssons hus och där är festen och efter det blir det självklart farmen, är laddad :) Kommer bli en kanonkväll!


Förra året var jag en ängel, i år är jag ingenting.. :/
Tyvärr var jag ute i sista sekunden då allting var slut.


Kommentarer
Postat av: jonas

du är alltid en ängel i mina ögon !!!

2009-10-31 @ 14:12:32
Postat av: helena

världens finaste ängel :)

2009-10-31 @ 14:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0