TIDEN SUSAR FÖRBI

Religion måste ju vara det mest ointressanta ämnet som finns, speciellt när man varken tror på gud eller jesus osv, då känns det rätt meningslöst att plugga in all skit. Det roliga är ju att min lärare inte heller tror på det, så kul jobb för henne? njaa. Nåja, har iallafall pluggat en timme nu typ så det får räcka för idag. Får plugga mer imorgon, jag ska ha bra betyg även fast det är så ointressant. Ojoj, tänk att det inte ens är ett år kvar tills jag får sjunga "För jag har tagit studenten, fyfan vad jag är bra!" ja fyfan vad jag kommer vara lycklig då :-)

2 månader, en vecka och 6 dagar kvar till thaaaaailand!
det är också något som gör mig lycklig

  
Snart far vi, jag och min bästa vän!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Längtar ihjäääl mig! :D

2009-10-29 @ 18:05:18
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0