TJUGOFJÄRDE OKTOBER

Idag har jag jobbat från 12-16 sen har jag stressat hit och dit så äntligen kan jag lugna lillhjärtat ;-) Ikväll är det MYS som står på schemat precis som igår. Mina pojkar från boden kommer till mig, så ska umgås med dom, se någon film och bara slappa :) Jobbar även imorgon så jag måste vara utvilad! Skönt med cash, dom ska in på sparkontot direkt, thailand närmar sig och jag längtar som en tok!

Inatt ska man ställa om klockan en timme vilket innebär en timmes mer sömn ;-)
Och jag måste säga att det är helt underbart med lov, puss på det!


photo by; Conny johansson


Kommentarer
Postat av: Anonym

en timme MINDRE sömn! ;)

2009-10-26 @ 12:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0