TJUVLYSSNAT.SE

Tre tjejer ~15 står och pratar samtidigt som de tittar på kläder.
Tjej 1: Hallå, känner ni nån Gonorré?
Tjej 2: Nä jag vet, jag vet inte heller vem det är. Erika sa att John hade Gonorré eller nån. Vet du vem det är?
Tjej 3 (med stora ögon): GONORRÉ är en KÖNSSJUKDOM!
Tjej 1 och 2 ser väldigt förvånade ut.

En ung mamma och hennes son ~7 går förbi godishyllan och sonen tittar längtansfullt mot sötsakerna.
Sonen: Mamma, kan inte jag få lördagsgodis?
Mamman: Nehedu! Glöm det, jag blir ruinerad och du blir skitfet!

Tre killar ~23 kommer ut från Systembolaget med en påse i vardera hand. Killarna tittar på ett gäng fyllon som sitter på bänkar på torget.
Man ~55 (från fyllogänget): DET BÖRJAR MED PÅSEN OCH SLUTAR PÅ BÄNKEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0