ANDRA APUDAGEN AVKLARAD

Nu är min andra apu-dag avklarad. Dagen har gått fort även fast det har varit ganska mycket dötid. Men det är så trevlig personal och sociala är dom, så pratet har fått dagen att rulla! Så jag trivs bra på VILA.
Nu har jag fört över 5600 på mitt sparkonto så jag inte kan köpa nå mer, haha! Jag köpte nämligen ett par glansleggings och en midjekjol på "jobbet". Kunde inte hålla mig, men behövde ändå det så whatever! Men nu blir det inge mer shopping för mig. Men det kommer inte bli lätt att vara på en klädaffär som vila två dagar i veckan.. Hjälp!

Jag väntar på att kicki och helena ska höra av sig, dom ska nämligen vara söta och bjuda mig på middag eftersom jag fyller år imorgon. Så himla gulligt! Så det blir att äta med dom ikväll, vart vet vi inte än. Det får vi helt enkelt se :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0