DET ÄR DAGS FÖR LÖRDAGSMYS

Efter dagens tripp på IKEA så blev jag ett par uggs rikare och ett ljus rikare! Min kusin cilla köpte ljuset åt mig, så snällt, tusen tack! :) Att gå på IKEA när det är löningshelg är inget jag rekommenderar, sjukt mycket folk. Vi var klara efter två timmar och då blev det lunch och sen skopunkten. När jag kom hem så kom Erica och umgicks med mig ett tag, det var mycket trevligt. Fick höra lite skvaller om gårdagen, vem fan var inte ut igår egentligen? Jo jag, som blivit pensionär. Nä man kan typ tro det men såhär ligger det till; Jag sparar pengarna till thailand plus att jag tränar för att tappa några kilon, så då är det inte så smart att dricka alkohol och lägga på sig några extra kilon. Don't you agree? sen har jag ju en deal med bästis också!

Nåväl, nu är jag i stan och är hundvakt med systeryster. Vi myser framför tvn med naturgodis och popcorn, det enda vi får äta nu när vi har sliskförbud ;) Tog mig en promenad hit, det var skönt. Blir en till sen ikväll med hundarna :)

Nu blev det mycket, läser ni ens hälften? ;)
Pussochkram!

Kommentarer
Postat av: Linda

men herreguuu erica, varsfan behöver du tappa kilon?? :P

2009-09-26 @ 22:39:36
URL: http://liiindur.blogg.se/
Postat av: Anna S

fast popcorn är ju lika onyttigt som chips!

2009-09-27 @ 11:43:04
Postat av: Erica

Popcorn är inte lika onyttigt som chips?

2009-09-27 @ 16:21:00
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0