GODISSUGEN OCH LATAST

alltså jag tänkte ju ta den där promenaden till stan för att hämta min kära cykel som står hos tobbe, men klockan hann bli 7 så det är ingen idé för mina lata vänner vill inte följa och måste ladda ipoden, det funkar ju inte att gå utan sällskap eller utan musik, not a chance! fan, skulle laddat ipoden imorse och gått när jag vaknade, jävla skit...

seriöst, fan vad gott med godis! åh är så sötsugen så det är sjukt, lär ju vara det nu när jag försöker bli av med nikotinet. Har fuskat, höll mig i nästan två dagar,men sen blev jag för frestad. Men hey, har inte köpt någonting än, så det har inte gått några pengar på skiten! men imorgon är det en ny vecka och en ny chans, he-he!

amenfan, ge mig godis någon...
herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0