IDOLMYS MED EN ÄLG OCH EN JESSICA

Jessica och Älgen har precis gått, vi har druckit té och sett på idol efter promenixen :)
Nu ska jag packa ner badkläder, idrottskläder och vardagskläder inför fredagen för imorgon efter praktiken ska jag simma och efter det far jag och olivia till emilia, så sover vi över där :) Vi ska lyxa till det och gå och äta på mitt gamla jobb. Saknar Halib massor, men hoppas att han trivs bra på Charlies iallafall, önskar han allt gott i världen :) För det är han värd!

Nä, ta tag i packningen nu så man somnar hyffsat tidigt ikväll, vill inte försova mig imorgon!

Godnatt och sov gott!
PUSS


Fotning i somras med conny!


Kommentarer
Postat av: clara

vad fina bilderna var! du är jätte vacker på dem :) ;*

2009-09-23 @ 22:53:22
URL: http://clarawiktorsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0