NIONDE I NIONDE NOLLNIO

Jag har varit olydig idag, jag har rökt en och en halv ciggarett. Men har bestämt mig för att det inte blir några fler idag! Det funkar inte om jag ska röka någon per dag, då blir jag inte kvitt mitt beroende och det är ju som det jag vill liksåååm! =) Så nu är det färdigt.. Dock så är man ju helt sjukt godis sugen.. Jävla nikotin! Får tugga tojj och äpplen istället ;-) 

Nu har jag börjat lära mig kassan ganska bra på VILA, det känns bra. På lördag kommer jag nog få stå själv en hel del så. Jag är så glad för att jag valde VILA, helt underbar personal. Jag trivs som fisken i vattnet :-) 

PROMENAD MED JESSICA PÅ ETT TAG! =)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0