SJUNDE SEPTEMBER

Nu är jag hemma efter en liten promenad, fram och tillbaka till konsum. Jag tänkte gå längre men blev kissnödig så det var raka spåret hemåt istället, hoho. Köpte hem tuggummin, det är ett måste nu i denna tid. Har dock inte varit helt rökfri idag, har lite ångest för det. Men har bara rökt 1 cigg, och två slut under hela dagen och det är tamejfan bra för att vara en rökare på heltid. Det är ju inte så lätt att  bara helt plötsligt lägga ner, det är bättre att man trappar ner till en början. Men inga cigg kommer köpas och jag kommer försöka hålla mig borta från ett ynka slut också. Tugga tuggummi är det som gäller för fågel nu! Wish me luck :-)

Skoldagen har rullat på, hade roligast på sista lektionen som var idrott. Vi hade cykelorientering och under den timme vi var ute på upptäcktsfärd så hann amanda nästan bli överkörd av en bil, hon var nära på att köra på någon med cykeln och hon välte även cykeln så den nästan hamna på två tjejer som gick förbi. Oj så jag skratta åt klantarslet, hon är ingen van cyklist ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0