SÖNDAG

Godmorgon! :)
Söndag idag, jag har en tendens att ogilla söndagar och tror inte att jag är ensam om det! Dagens planer är iallafall att ta en promenad in till stan och möta upp syrran för en solning på suntan, sen tar jag en promenad hem och då kommer johanna och umgås lite tills hennes buss går klockan 8 ikväll. Får sovsällskap inatt av olivia, myspys :)

Igår såg jag film med jessica, elin, fagge och linnea här hemma hos mig. Filmen var väl inte sådär jätte bra, den enda som tyckte det var nog jessica eftersom det var hon som hyrde den. En fantasy film, hallå?? Hursomhelst, det var trevlig sällskap fast jag var nog inte sådär jätte trevlig för var så himla trött. Så klockan två sov jag, som en stock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0