TJUGOFEMTE SEPTEMBER

Godmorgon!
Dålig uppdatering, jag vet. Men jag skriver aldrig nå intressant så tror inte ni är så värst brydd heller, haha :) Sitter på skolan just nu, har dock ingen engelska så jag har hål till halv tolv eller nåsånt. Idag har jag bestlutsångest, en sak som är säker är att jag ska till faster och äta middag, ska bli så gott med tacos! Sen så har det snackats lite om utgång, cleo har ju premiär ikväll. Men då har jag dragit på mig en förkylning så känns bara onödigt att festa då, blir ju bara mer sjuk. Men samtidigt vill jag så gärna, så vi får la se! Det låter ju inte helt fel att bara mysa med reggo och olli heller :)

Lunch strax, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0