TJUGOFÖRSTA SEPTEMBER

Idag har jag shoppat med linnea och jessica!  Lite nödvändiga saker och så råka jag hitta två linnen med ansiktstryck, för bara 49kr styck. Och jag föll för dem, så dom fick följa med mig hem. Har ingen kamera att fota med tyvärr.. Dom nödvändiga sakerna jag köpte är; Leggings, solpuder, brunutansol servetter(skippar solariet), ett linne som jag tidigare lagt undan på VILA.

Sedan gick vi hem till jessica och åt lite GI-mat, en jättegod pannkaka som siv gjort, mums!
Nu ska vi ta våran dagliga promenad och sen blir det att dricka té och mysa på hemma hos mig.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Saknar dig gullet!

2009-09-22 @ 14:00:51
URL: http://shehani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0