VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAG

Det här har varit min bästa dag på länge. Släkten har varit på kalaset hos mig, har fått många fina presenter så kan inte vara mer än nöjd. Har den bästa familjen och släkten, sådeså. Har varit så mycket ståhej så har inte knäppt en enda bild, det kom jag på precis när alla skulle fara, så det var lite trist. Men får fota som en galning imorgon då det blir fest :-) Med dom bästa av dom bästa! En annan bra sak är att jag kommer få jobba extra på VILA där jag gör min APU. Lycka! Jag trivs ju så bra där. Åh nu börjar det vända för mig känner jag. Ciggen fimpas på söndag också, nu jävlar ska jag sluta med det där äckliga rökandet. Är taggad till tusen ;-)

Så min födelsedag kunde inte bli bättre, jag är supernöjd. Ser framemot imorgon! :-)
Pussochkram på er :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0