GOOD NIGHT SLEEP TIGHT

Bastat med Erica och Olivia ikväll, pratat skit och skrattat. En härlig fredag, istället för godis blev det apelsin, om ni inte har ätit det i bastun, gör det. Saftigt och gott. Som kvällsfika blev det äggmacka, jag och olli misslyckades att koka ägg dock, det som är sååå svårt? men efter andra försöket(och ett telefonsamtal) gick det. Så nu har vi misslyckats med ris och ägg. Stort grattis till oss!

Nu är jag ensam, och skönt är det för jag är så sjukt trött så nu säger jag godnatt.
Imorgon är det en långpromenad/jogg, sola(?), jobba, PITEÅ!! :) Älska morgondagen!




2007! Pratade med min tessan igår, endast hon och jag ska fara och bada på badhuset i sommar,
mamma får stanna hemma har vi bestämt. Hihi, saknar min sockerunge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0