NIONDE APRIL

Igår var det poängpoker som gällde hela kvällen, dock vann jag inget. Är inget pokerproffs än, men med lite mer träning så ;) Då får Fogelqvistarna akta sig för lilla Erika! Men pappa tog hem segern så 100 kr rikare blev han. Och jag fick hela 118 kr i mynt av farbror och kusin, dom är allt för snälla dom :) Är väl för att jag är en sån dålig förlorare, när det gäller kortspel iallafall.
Inget att leka med :) Men hade en trevlig kväll, med the family :)

Nu har jag lägenheten själv hela helgen, men ska inte spendera mycket tid här. Ikväll far jag till Wårellarna och har fredagsmys med dom, kanske sover där, eller hos mami. Och imorgon, då är det piteå som gäller, fest på hög nivå. Kan bli awesome!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0