ANDRA FEBRUARI

Hade skola till 13.00 sen blev det en timmes träning på Inpuls, har nå fel i benen, inte alls behagligt.. Kanske borde kolla upp det. Så det blev mest mage, rygg och kondition idag. Jag körde på crosstrainern och helt otroligt hur min kondis redan blivit bättre sen jag slutade med rökningen, nu är jag säker på att jag inte kommer falla tillbaka! och fyyyfan vad illa det luktar när någon röker/rökt, usch och fy ;)

Kvällens planer är att gå på basket med Linn, plannja spelar ikväll och min söta pappa har fixat biljetter :)
Sen är det ju den efterlängtade paradise hotel - finalen! wohoo. Hoppas att Jackie tar hem det här nu!
Men vad gör vi nu när det slutar.. Jo vi väntar på att desperate housewives ska börja ;-)

pöss va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0