BAKIS.SE

Gårkvällen var en kväll värd att minnas! eller?! minnesluckor så det sjunger om det, så njiet. Vad är det med mig och alkohol nu för tiden? Jag har inget stopp(?) Så det slutar med en alldeles för full Erika. Inte bra.

Så idag har jag mått värre än värst och jag skojar inte, hujjedamej!

Min söndag har bestått av att ligga i soffan och tycka synd om mig själv, så nu är det dags för en svalkande dusch och sen ska jag iväg, och bara mysa hela kvällen & natten, hihi! ;-*

Bilder togs igår men ingen överföringskabel hemma så dom dyker upp så småningom, håll utkik readers!


Kommentarer
Postat av: cecilia

haha men stakarn.

Köpa sånna där bakistabletter som finna på apoteket :) Puss

2010-03-01 @ 09:54:27
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0