FRÅGOR OCH SVAR

Var är dina syskon just nu? Emilia & Jimmy jobbar och Maria är nog med barnen :)
Vad gjorde du kl 2 inatt? Myste :)
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar mobilen
Hur svarar du i hemtelefonen? "Hej det är erika", "Hallå"
Hur svarar du i mobiltelefonen? ”Hallå”, "Jaaa"
Vem ringde du senast? Papi
Hur mycket pengar har du? Så jag klarar mig!
Senast kramat och när? Kramades imorse ;-)
Antal timmar sömn inatt? 7 timmar typ
Vem sov du hos senast? P
Vem sov hos dig senast? P
Vem vet mest om dig? Min syster Emilia :)
Vem vet du mest om? Emilia :)
Vad ser du fram emot? Studentresan/Studenten!
Vad vill du ha just nu? En dunderkur så jag blir frisk
Vem längtar du mest efter? Johanna
Vem stör du dig på? Finns väl några som inte har alla hästar i hagen.
Vem vill du sova bredvid inatt? Deni ;)
Vilken buss åker du oftast? 6 eller 9
Vilken årstid är det nu? Vinter, brrr
Anser du dig själv snygg? Njaa
Har du varit kär? Japp
Är du en bra partner? ja det hoppas jag :)
Har någon varit otrogen mot dig? Inte vad jag vet iallafall.
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Jo. Fast visste inte att han hade tjej då, fick veta det sen.
Har du varit otrogen? Jo tyvärr.. Men fanns ingen kärlek! skulle aldrig vara det annars.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Uppraggad
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja :)
Vad åt du senast? Macka och té
Är du polare med grannarna? Nä är så nyinflyttad, har knappt sett någon granne
Har du varit på ett party? Jo det har hänt ett par gånger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0