FREDAG!

Nu är jag hemma efter en heldag med världens bästa faster, vi har ätit lunch, pratat om allt mellan himmel och jord och bara myst :) Sen har jag varit ute på en promenad med James, min älsklings vovve :-)

Och efter det blev det storhandling med pappa och annacarin, vi har handlat lite nytt till hemmet och massa mat till imorgon :) Nu är jag äntligen hemma, men ska snart iväg igen, nästa stopp är hos bästis. Och sen får vi se om jag stannar där för natten eller inte. Ska iallafall mysa och ta hand om världens bästa tjej som förtjänar att bli omhändertagen :) Ingen gör min olli illa! så enkelt är det.

Ha en bra fredag ;-*


Puss och goo ;-*


Kommentarer
Postat av: olivia

världens bästa vän <3

2010-02-26 @ 19:43:05
URL: http://oliviaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0