FRIENDS FOR LIFE

Imorgon är det fredag! Det känns riktigt bra att skriva det ;-) Veckan har sprungit förbi, uuunderbart!
Planerna för imorgon är att vara med Ida, Linn och Emilia. Vi ska göra tacos och bara mysa på :) Sen lär det finnas en hel del att prata om, min och linns käft lär gå i ett. Vi har liknande problem just nu, tur att vi har varandra iallafall :-)
Så ja mina vänner, fredag=tacos och tjejmys!

Vad vore man utan sina vänner egentligen?
Tack för att ni alltid ställer upp för mig, ni är underbara och ni vet vilka ni är.


Det här är en vän för livet, min älskade vän gustavo ♥
Han lyssnar alltid och är så bra på att stötta mig, det älskar jag han för!
Han är helt klart en utav mina allra bästa vänner, han får mig att må bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0