JUST LIVE YOUR LIFE

Bekräftelse.... är något som alla människor är beroende av. Att höra att man är duktig, fin, söt osv. Klart man blir glad när man hör det även fast man kanske inte alltid tar emot det. Istället för att säga "men nä" eller liknande så måste man lära sig att säga "tack". Där kommer brist på självkänsla in i bilden, när man har svårt för att säga tack. Jag säger inte att alla har svårt för att säga tack, men jag vet många inklusive mig.

Men det är så viktigt att trivas med sig själv. Brist på självkänsla/självförtroende har vi size zero idealen att tacka.
Jag tycker verkligen att en tjej/kvinna ska ha kurvor! 


En bild säger mer än tusen ord.
Vi ser ju själv vad som är snyggast, right?

Nä nu ska jag ut i finvädret på en långpromenad, med min kära vän, ipod! ;-)


Kommentarer
Postat av: Emilia

Så sant!

2010-02-14 @ 22:03:30
URL: http://emiliafogelqvist.blogg.se/
Postat av: Emelie - 20 år och gravid!

Ser bara sjukt ut, när man är så smal.

Tummen upp för kurvor!

2010-02-18 @ 22:34:11
URL: http://eeeileme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0