MÄSSA I PITEÅ

Idag var det mässa i Piteå. Om olika utbildningar oså, jag var inte så engagerad för det var så himla mycket folk så jag orkade inte. Tomas Dileva var där och föreläste och sjöng. Jag är inget fan av honom men jag tror helt ärligt att han är en av världens snällaste människor! Trots att han blivit mobbad under sin uppväxt så står han upp för sig själv, jag menar hur många karlar går i "klänningar"? Han vågar verkligen vara sig själv. Så idag ändrade jag uppfattning om honom.

Det har varit kul att vara med helle, vanessa och en kompis till dom idag, så om man tänker efter så var det ju värt att fara dit :)

Dagens:
Helle:
Alltså vad är det egentligen som har hänt i Haiti?
Vi såg ut som frågetecken, ni förstår nog varför.
Gumman du är så söt, men du är lite efterbliven :-)

 


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahahah, reggo fråga mig samma!

2010-02-16 @ 17:39:08
URL: http://oliviaohman.blogg.se/
Postat av: !

Fast DiLeva vart ju anmäld av sin förra sambo för misshandel så jag tror inte han är allt för snäll, nej.

2010-02-17 @ 14:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0