SYSKONMYS

Jag och syster håller på med maten, det blir hamburgare och pommes. Enkelt och gott! :)

Efter maten blir det somsagt bastu med systeryster. Med oss har vi cola, chips och popcorn, men är inte det minsta sugen på det nu, efter gårdagens tjockande ;) hehu. Men jag hinner nog bli sugen ;)

Här är vi, från våren 09, julafton 08 och från vinter 2010 :)
Emilia är inte bara min syster, hon är även min bästa vän.

Glöm aldrig bort att visa er uppskattning till era nära och kära. Det har jag gjort idag, ringde världens bästa faster som ligger på sjukan, hon har opererat knät. Så till veckan ska jag till henne och ta hand om henne, annars brukar det vara tvärtom, men hon är sååå värd att bli omhändertagen. Min älskade faster ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0