TJUGOFEMTE FEBRUARI

tråååååååååååååkigt. vill göra nå kul.. men finns inge kul att göra.

trotsade iallafall kylan och tog mig en promenad till och från stan idag, duktig flicka. Nu ska jag bara må gott av mitt sportlov, och vänta på mitt sovsällskap, sara är den lyckliga ;) Men hon kommer vid 23.00 så jag får väl sitta hemma och mögla tills des.. KUL.

säger bara, fyfan hur folk kan bete sig.... blir så förbannad.
Ordet "förlåt" innebär att man aldrig ska göra om samma misstag, men hur många gånger har jag inte hört det ordet från dig?
mycket snack och lite verkstad. dags att skärpa till sig, det börjar gå utför nu... orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Tess

Erika, jag håller med om vad ordet förlåt betyder men det känns som att ordet har börjat förlora sin mening faktiskt. Vet inte, men jag tror då inte på ordet förlåt längre

2010-02-25 @ 18:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0