VÅLD ÄR INTE OKEJ, PÅ NÅGOT SÄTT.

Ser på efterlyst och kan ju inte säga annat än att livet är orättvist. Jag har så svårt att förstå hur människor kan vilja göra illa en annan människa? det funkar bara inte i min värld. Att mata slag på en hjälplös människa som bara ligger och kämpar för livet. Hur fan kan man?! Och MÖRDA en människa?! det tar ju inte bara offrets liv, utan flera andras också. Nä det är fan inte okej.

tror ni håller med mig! :)

Näni, imorgon väntas ännu en dag på praktiken, då jag än en gång ska agera "handledare" för Amanda.
Och sen så ska jag vara med min favorit, Linn talar jag om såklart. HALLOJ? synd att pappa har med sig kameran,
jag, linn och en kamera går hand i hand vettni. Här är en blick över hur snygga vi ser ut framför kameran.


jag vet, vi är awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0