ARTONDE JANUARI

Det var grymt skönt att slippa gå till 17.00 idag, 15.20 slutade jag idag och då gick jag och handla och sen hem för att städa lite. De som var här och renovera städa ju fan inte efter sig, det borde man väl göra? Så dammtorka rummet och sen dammsuga jag, var ju inte det lättaste eftersom jag inte har fått i ordning än, kartonger lite här och där, men vi har fått upp en hel del ändå och vi har sålt gamla möbler, nu blir det nytt och fräscht här i stan.

Det som vi har klart för oss att beställa är;
Barbord+stolar, divan soffa, byrå till mitt rum och till vardagsrummet, gardiner, påslakan osv.
Kommer bli riktigt stiligt och jag längtar tills vi har fått iordning allt, ikeatrippen lockar :-)


Idag då?
Först och främst göra middag och efter det ta en promenad med Linn till katterna och ge dem mat osv :)
Sen är det paradise klockan 22, dubbelavsnitt. Me likey ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0