EN LÅNG LISTA

Vanligaste färg på dina kläder: svart, vitt
Kan du laga mat: Ja fast blir oftast att jag lagar dom lätta rätterna
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar sista året på handelsprogrammet samt jobbar extra på Vila.
Vad har du på dig just nu: svara adidasmjuksar och ett rosa linne
Har du någon fobi: oja, HAJAR!
Hade du en bra kväll igår: Jo, en promenad med linn och massa skitsnack (y) 
Vilket är ditt senaste inköp: Tuggummi
Din favoritdryck på morgonen: MJÖLK
Projekt just nu: sköta skolan och träna så jag är redo för sommaren 2010!
Vilken tid gick du upp idag: 08.20
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Studiebidraget
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja och det var såå skönt!
Vad hade du sönder senast: vet inte
Senaste alkoholintag: Förra helgen
Har du haft mörkt hår: Japp, föddes så!
Är du morgonpigg: Neeeeeej
Vem snackade du med senast: Jonas
Stjärntecken: Jungfru
Varm favoritdricka:
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: cider eller någon god drink
När gjorde du senast något riktigt dumt: senast IDAG.
Saknar du någon just nu: jo väldigt många faktiskt. 
Gillar du dokumentärer: Ja, finns vissa bra
Vilka språk kan du prata: svenska och engelska
När fikade du senast: hmm..
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): just NU om man pratar om cigg, haha.
Senaste impulsköp: meeh vet inte
Bästa promenad: med en vän som man har en massa saker att prata om :)
Favoritgata: mjölkudden i mitt hjärta!
Här bjuder jag mamma på middag: WALDORF!
Fikar gärna på: olika ställen

Favoritgrönsak: gurka
Favoritmärke: VILA såklart ;)
Favoritdjur: katt och hund, svårt val.

Favvoskor: mina uggs ;)
Motionerar: minst tre ggr i veckan
Det dyraste jag köpt: oj, svårt!
Bästa fyllekäket: MAAAAX!
Dansar helst till: Hiphop/rnb såklart ;-)
Bästa romanen: bra fråga. 
Favoritprodukt på Apoteket: Neutrogena och idomin ;)
Bästa förfestmusiken: hip/hop/rnb
Reser helst till: värmen

Mitt sämsta köp nånsin: kläder som fortfarande har kvar prislappen.
Är du bekymrad över något just nu: men jaaaa
Favoritland förutom sverige? alla varma
Längtar efter: studentresan och studenten!!

Senast lästa papperstidning: kuriren typ?
Kär: nej
Varit i Polen? Nej
Vill du ha / har du barn? JA JAG VILL och jag SKA HA!
Hur många resväskor äger du? 2 kanske?
Tittade du på tecknat när du var liten? japp
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Leona lewis
Vad är det bästa med dig? att jag är omtänksam(?)
Vad är det näst bästa med dig? fråga inte miiig
Vad är det sämsta med dig? att jag inte tror på mig själv.

Har du bra kontakt med din familj? Ja det har jag
datum att minas: 3 september ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0