FELSMS.COM

Till: Dåvarande pojkvän, nu ex
Sms: Hade sex med Erik idag.. Kände aldrig när han var inne ens! Han har så jävla liten! Får väl köpa en dildo.. hahaha ;)
Svar: Inget

Förklaring: Han ringde och samtalet avslutades med "radera mitt nummer och ring mig aldrig igen"

Till: Chefen
Sms: Jag åker med. Jag har sjukskrivit mig tor-fre. Feeeesssst :)
Svar: I morgon vill jag se dig på jobbet kl 08 i vanlig ordning.

Förklaring: Skulle skicka till en polare som skulle ner till Göteborg och festa över helgen men skickade till min chef

Till: Väninna Mikaela
Sms: Tycker inte du Mikaelas baby såg lite konstig ut. Platt näsa och stora ögon?
Svar: Det är till mig du har skickat. Ska bli kul att se hur din baby kommer se ut med tanke på hur ful du är.

Till: Min kk
Sms: Mm, jag tänker på Jonas när jag ligger med Eric, så jag vet hur det känns
Svar: Det blev nog lite fel där. Det gör inget, jag tänker också på andra när vi ligger med varandra

Förklaring: Skulle skickat till min bästa kompis, som också hade en kk men var kär i en annan

Till: Christian
Sms: Fan va Christian luktar skit i munnen. Fan man kan ju inte stå nära när han pratar.
Svar: Men va fan. Jag har infektion runt en tand

Förklaring:
Skulle skicka till en polare som heter Milton men skickade till just Christian. Så jävla skämmigt.

Till: Pappa
Sms: MMS: min penis
Svar: Vad är det där för nåt?

Förklaring: Skulle skicka en bild på min penis till min flickvän men den kom till min pappa istället och jag kände bara för att dö så jag bodde hos en kompis över jul för att slippa träffa honom närmsta tiden

Till: Mamma
Sms: Gah, mammas nya kille kan max vara 30 och han är skitsnygg!;) funderar på att ragga!
Svar: Men gumman. Vad skriver du? Pratar du om Anders?

Förklaring: Skulle till kompisen, på skämt. Men lite snygg var han faktiskt!

Till:
Farmor och farfars gemensamma mob
Sms: Din lilla knullböna där ;) Haha på nyår vill jag suga din kuk så att den sprutar sperma i mitt ansikte!
Svar: Inget

Förklaring: Gjorde bort mig totalt här om dagen, det är såhär att jag skulle skicka ett fräckt sms till min kille (så fräckt som man kan skicka till sin kära) men så kom det till mina kära farmor och farfar. Jag sa till dom att min mob blivit snodd när jag träffade dom efterråt...

Det här är underhållning ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0