INGEN RUBRIK

Okej.. Jag höll mig inte, men bara fyra st idag, det är ju bättre än fem ;-) Men jag känner att om jag ska sluta röka så ska jag ha hållt mig en hel dag. Så från och med imorgon börjar det och jag har Erica med mig. Så vi ska kämpa tillsammans :-)

Så ikväll har jag varit med Erica, vi har skojat på som vanligt. Tjejen får mig alltid att skratta, en rolig prick det där. Så aldrig en tråkig stund med Örchan, oh no! Tog en promenad från henne hem till mig, sisådär 20 min kanske, ingen värsting men rörde iallafall på mig. Men denna träningsvärk tar död på mig. Men det blir träning imorgonbitti iallafall, kommer spendera tiden på löpbandet och köra lite mage och armar och sen är det praktik 12-19. A long day!



bjuder på en bild på mig och min älsklingssyster som jag saknar galet mycket.
Jag har dem bästa systrarna i världen, finare människor finns inte ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0