MITT TVÅTUSENNIO

Har du varit mest glad eller ledsen i år?
Glad :)

Vad kommer du minnas mest från 2009?
Helt klart Beyoncé konserten!

Vilka länder har du besökt?
Sverige.. :(

Vilka låtar förknippar du med 2009?
Beyonce - halo,  David guetta ft. Kelly Rowland - when love takes over, Keri hilson - knock you down och många många fler :)

Vilka nyårslöften har du?
Träna regelbundet och bli mer hälsosam så man är redo för beach 2010!

Hade du en bra julafton?
Ja supermysig :)

Ska nästa år bli ännu bättre?
Ja det kommer bli galet bra, studentresa, student osv, jag lääängtar :D

Har du slösat mycket pengar i år?
Mjaaa, jo..

Största musikaliska upptäckt?
Hmmm.. Dunno

Har du följt modet i år?
Ja det har jag väl.

Har du piercat dig i år?
Nepps.

Har du jobbat med något speciellt i år?
Jo på en restaurang, på luleåhamn och så har jag jobbat med kläder på VILA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0