SIRPA OCH KIRSI

Jag mår bara så jävla bra när jag är med Erica aka Kirsi. Skrattar som en tok varje gång, en underbar människa som jag har delat både tråkiga och roliga stunder med, men mest roliga ;) För det är svårt att inte vara glad i hennes sällskap. Så idag har vi spelat skipbo och jag är MÄSTAREN i det och hon vinner??!! det är sjukt mina vänner. Och hon vann med ETT kort, jag lackade tro mig.
Men äh har vunnit över henne förut så ;-) Sen har vi flummat som vi alltid gör, ja som sagt Sirpa och Kirsi, gör luleå osäkert! love you giirlie.


min kirsi!

Sover över hos mamma inatt så jag har min mysiga mysan som sovsällskap. Gosigos!
Har haft en bra onsdag med en massa skratt så nu kommer jag sova gott.
Hoppas ni också gör det, nattinatti.


Kommentarer
Postat av: kirsi

me love you to ^^

2010-01-21 @ 17:30:17
URL: http://itsnotmeitsyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0