SISTA DAGEN PÅ LOVET

Tack för tipsen tjejor, vi får se hur jag gör. Kanske håller mig blond ett tag till :) Men suget för brunt är stort så man vet aldrig vad som händer ;-)

Gårdagen var bra, vi var hos thomas och fikade kring tre och sen hem till hanna där vi fixa oss och sen blev det finmiddag på max och efter det vidare till thomas där vi startade kvällen med att spela "Alias". Ett spel som stressar upp en men som får en att skratta som tusan :) Svinkul! Jag, hanna och emilia var såklart bäst ;-) Efter några timmars fest hos thomas så for vi ut på Bränna och där var det väl inte sådär jätte kul, hade kunnat stanna hos thomas faktiskt. Men vi dansade mest de två timmarna vi var där :) Och sen hem till hanna och sova!

Nu är jag hemma och det blir en lugn söndag. Lovet börjar lida mot sitt slut, imorgon är det skola.. Känns förJÄVLIGT. Menmen, studenten närmar ju sig ;-) Det kommer alltid något gott ur det onda.

Pussochkram ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0