TJUGOÅTTONDE JANUARI

Godmorgon!

Spinnigpasset igår var kämpigt men riktigt skönt!
Konstigt nog har jag inte träningsvärk? What's up med det?
 
Efter passet mötte jag upp Bella, förbi konsum och handla banan och apelsin gjorde vi, sen råkade vi synda lite, en liten chockladbit, men den var så liten och lite återhämtning behöver man ;-)
 Lill-lördag var det ju igår, hihi.

Idag då? Jo ska vara på VILA från 12-19 och sen ska jag till Coop B-hallen för lite curling med idrottsklassen. Aldrig provat det så vi får se hur det går. Vi får kompledigt en lektion sen så det är värt det ;) Kan ju vara kul?

Nu ska jag göra ett ryck!
see ya, don't wanna be ya ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0